mandag 13. desember 2010

Julen kom tidlig i år, iallefall for meg :O)

Jeg er kjempe glad!! I går kom den ene broren min og svigerinnen min innom på snarvisit etter å ha vært hos mamma og pappa på sørlandet i helgen. Og både de og den andre broren min som bor der nede, hadde vært så snille å handlet litt for meg på favorittbutikken min Upstairs :O)
Så da fikk jeg endelig koppene mine og brødboksen jeg så lenge har lett etter. Jeg får nyhetsbrev fra dem på fb og på den måten kan jeg følge med på hva de har av varer. Så min bror som bor like ved får titt og ofte  en telefon eller sms med handleliste, og da er det jo like spenndene å se hva som kommer med hjemmover når noen er der nede.


Dette er bilder jeg har lånt fra Upstairs sin fb side.  Og som dere ser fra øverste bilde er jo ikke akkurat prisene så ille heller. Butikkene er kjempe fine lagt opp som laberinter som gjør at man får god oversikt over hva de har.  Til alle som er på sørlandet så er dette en must butikk å gå innom og for alle oss som bor der de ikke har butikker, får vi bare håpe at de vil ekspandere til resten av landet.

Klems Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar