fredag 1. april 2011

Vår :O)



Våren står for dør og med den kommer ennda flere prosjekter.
Vi prøver å ikke ha fler enn 2 store uteprosjekter pr år, sånn at vi ikke ender opp med å bruke hele sesongen på å jobbe ute. Det er jo mye deiligere å kunne slappe av og kose seg med familie og venner.
I år er det beising av hus og utebod som står for tur. Beising av huset er noe som skulle vært gjort en stund, men det kommer jo alltids noe i veien. Men ikke dette året! I dag har jeg vært på den nyeåpnede maxbo på Hvam, en av åpningstilbudene der har vært dekkbeis. Så med Hedda i bæreselen lasset jeg inn 40liter dekkbeis. 30 liter i fargen blåmann og 10 liter gråblå. Jeg gleder meg som en liten unge, huset vårt er fra før av tjærebrunt og det har den vært siden det ble bygd på 60-tallet.  Det er forsåvidt en fin farge, men i denne funkis boligen så blir det som en ovn på sommeren når sola står på.
I går var det tilbud på lady pure colur til 99kr, så da ble malingen til kjellerstua sikkret.


Bildene på de forskjellige prosjektene som er i gang kommer etterhvert. Her har det gått litt i 120 for tiden så har ikke hatt tid til å fikse bildene. Skal prøve å få ordnet noen bilder til helgen, hvis jeg får litt ledig tid mellom bursdager og loppis turer.

Ha  en strålende helg!

Klems Heidi

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for hyggelig hilsen i bloggen :)
    Så kjekk blogg du har, legger meg til som følger!
    Vi har også endel uteprosjekter i år,blant annet maling av hus. usj.. det er kjedelig.
    Men blir jo en stund til neste gang når det endelig er gjort da :D

    Ha en super helg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. tusen takk, så koselig!
    hihi, ja det er godt det er noen år imellom man trenger å gjøre det og så deilig det er når det først er gjort ;o)

    ha en kjempe fin helg!
    Klems Heidi

    SvarSlett
  3. Hei, Heidi! For ei nydelig skjønn tulle du har! Gratulerer ;o) Bildene i ramma har jeg bare festet med klar teip. Såvidt de stikker ut på siden av bildet. Det funker helt greit :o) Ønsker deg en knall ny uke, og kos deg med lille nurket ;o) Klemmer, Mariane

    SvarSlett
  4. Jeg var akkurat for seint ute til å få maling på tilbud jeg;)
    Fargene hørtes veldig fine ut da. Vi har også alltid for mye prosjekter. I år skal verandaen få en make over, annekset bli ferdig og gjerne gjesterommet også. Men så skal vi nyte sommeren litt også da. Jaj, alt til sin tid:)
    Håper du har en fin kveld og tusen takk for hyggelig hilsen hos meg:)
    Klem Elin!

    SvarSlett